Жалпы мәселелер
Сервис бойынша мәселелер
8 (778) 017-33-66
Сату бөлімі
8 (700) 553-80-00
Контактная информация
Жалпы мәселелер
Сервис бойынша мәселелер
8 (778) 017-33-66
Сату бөлімі
8 (700) 553-80-00


Перейти в контакты
Навигация

Директордың жолдауы

 

Әлемдік деңгейдегі компаниялардың ең жақсы мысалдарына жүгіне отырып, мен өз тобыммен бөлісу және корпоративтік мінез-құлық ережелерін сақтаудың маңыздылығы туралы хабарлау туралы шешім қабылдадым.

Hitachi Construction Machinery Group мінез құлық кодексінің принциптерін ескере отырып,

Eurasian Machinery корпоративтік этиканың өзіндік принциптерін, жұмысшылардың өзара мәлімдемелері мен үміттерін белгілейді.

Корпоративтік мінез-құлық кодексі заңның күшін, адам құқықтары мен оның қадір-қасиетін, іскерлік этиканы тануға негізделген.

Әрқайсымызды корпоративтік мәдениетті құруға, компанияның, әріптестердің, контрагенттердің күнделікті жұмысында жақсы жағдайларды қамтамасыз етуге және заңдарды сақтауға белсенді қатысуға шақырамын.

Мехмет Кемаль Четинелли
Директор

 

 

Біздің көзқарасымыз

"Eurasian Machinery" жауапкершілігі шектеулі серіктестігі (Еуразиан Машинери) (бұдан әрі – Eurasian Machinery / Компания) Қазақстан мен Орталық Азияның тау-кен өндіру, құрылыс және мұнай-газ кәсіпорындарының мамандандырылған техникасын жеткізетін ірі компания болып табылады.

Біздің мақсатымыз-әлемдік бренд өндірушілерінің өнімдерін лайықты түрде ұсына отырып және клиенттер үшін мамандандырылған техниканы сатып алу шарттарын үнемі жақсарта отырып, жаһандық шешімдердің бір бөлігі болу.

Біздің құндылықтарымыз

Кәсіби шеберлік.
Адами ресурс Eurasian Machinery-дің ең маңызды құндылығы болып табылады. Біз әмбебап дағдыларды да, мамандандырылған жоғары білікті инженерлерді де қоса алғанда, жұмысшыларымыздың біліктілігін арттыруға және дамытуға үнемі инвестиция саламыз.

Өзара құрмет.
Біз табыстың ұжым бірлігіне тәуелділігін мойындаймыз. Eurasian Machinery қойылған міндеттерді шешу процесінде жұмыста, сенімде, ізгі ниетте және ынтымақтастықта командалық рухтың көрінісін ынталандырады.

Тиімділік.
Eurasian Machinery тәуекелдерді басқаруда тепе-теңдікті таба отырып тиімді шешімдерге ұмтылады.

Тұрақтылық.
Біз тұрақтылықты команданы қалыптастырудағы, ұзақ мерзімді жобаларды қамтамасыз етудегі басты фактор ретінде ескереміз. Компанияның тұрақты жағдайы тау-кен өндіру, құрылыс және мұнай-газ кәсіпорындарының жұмысын үздіксіз өндіруде мамандандырылған техниканың маңыздылығына байланысты қажеттілік болып табылады.

Әділдік.
Eurasian Machinery барлық бизнес - процестеріндегі әмбебап талап ретінде әділеттілік құндылық ретінде танылады. Лауазымды тұлғалар қабылданған шешімдерде әділдікті қамтамасыз етуді мақсат етеді.

Сыбайлас жемқорлыққа төзбеушілік.
Компания сыбайлас жемқорлыққа және оның көрінуінің кез келген нысандарына жол бермейді: пара беру және алу, лауазымды адамға пара беру, жеке пайда алу үшін лауазымдық өкілеттіктерді пайдалану және сыбайлас жемқорлық құрамдас бөлігі болып табылатын басқа да әрекеттер.

Бизнесті жүргізу ережелері мен принциптері

Eurasian Machinery корпоративтік мінез-құлық кодексі шенеуніктер мен жұмысшыларға Eurasian Machinery құндылықтарына сәйкес шешім қабылдауға және әрекет етуге көмектесетін ережелер мен принциптерден тұрады. Eurasian Machinery компаниясының барлық лауазымды тұлғалары мен қызметкерлері корпоративтік мінез-құлық кодексін түсініп, сақтауы және этикалық нормаларды сақтай отырып, шын жүректен және әділ әрекет етуі тиіс.

1. Тұрақты қоғам жолында

(1)  Біз инновациялық шешімдердің жемісі – өнімдерді жылжыту арқылы әлеуметтік мәселелерді шешуге үлес қосамыз.
(2) Біз әлемдік брендтердің миссиясын жүзеге асыруға ықпал ете отырып, мамандандырылған жабдықтар мен жабдықтарды таңдау және қызмет көрсету кезінде тұтынушыларымыз үшін ең жақсы шарттарды ұсынуға тырысамыз.

2.  Шынайы және әділ іскерлік белсенділік

 

2.1. Әділ сауда

(1) Адал және ашық бәсекелестікті қамтамасыз ету үшін біз сауданың негізгі ережелерін, соның ішінде жергілікті және шетелдік бәсекелестік туралы заңдар мен ережелерді сақтаймыз және заңнама мен ақылға қонымды корпоративтік этикаға сәйкес әрекет етеміз.
(2) Біз әлемнің кез келген жерінде қоғамға қарсы күштермен ешқандай қарым-қатынаста болмаймыз және орынсыз немесе қоғамға қарсы мәмілелерге қатысудан үзілді-кесілді бас тартамыз.
(3) Біз парақорлыққа және басқа да сыбайлас жемқорлық іскерлік тәжірибеге қатаң тыйым саламыз және қатыспаймыз. Біз сыйлықтар сыйламаймыз да, алмаймыз да, таратпаймыз да немесе жалпы қабылданған шектеулерден тыс іскерлік ойын-сауыққа шақыруларды қабылдамаймыз да, өйткені мұндай практика сыбайлас жемқорлыққа ықпал етуі мүмкін екенін мойындаймыз. Саяси құрылымдармен жұмыс жасай отырып, біз салауатты және ашық қарым-қатынас орнатамыз және сақтаймыз.
(4) Біз импорт пен экспортқа қатысты барлық қолданыстағы заңдар мен ережелерді сақтаймыз және ішкі ережелеріміз бен саясатымызға сәйкес тиісті түрде әрекет етеміз.
(5) Біз қолданыстағы салық заңнамасын, сондай-ақ салық органдарына ақпаратты ашуды және төленген салықтар туралы мәліметтерді беруді қоса алғанда, есептілікке қойылатын сыртқы ішкі корпоративтік талаптарды толық сақтауға тырысамыз.
(6) Біз жергілікті заңдарды сақтаймыз. Сонымен қатар, біз заңнама тиісті түрде қамтамасыз етілмеген салаларда да халықаралық нормалар мен стандарттарды басшылыққа алатын боламыз.

2.2. Жеткізушілермен қарым-қатынас

(1) Көрсетілетін қызметтердің сапасы мен клиенттер алдындағы міндеттемелердің орындалу мерзімдерін ескере отырып, біз білікті жеткізушілерді табамыз және олармен өзара түсіністік пен сенімге қол жеткізу үшін бірлесіп жұмыс жасай отырып, әділ және тең серіктестік орнатамыз.
(2) Жеткізушілерді таңдағанда, біз олар ұсынатын материалдардың сапасын, сенімділігін, жеткізу мерзімдерін және бағаларын, сондай-ақ олардың бизнес тұрақтылығы мен технологиялық мүмкіндіктерін мұқият тексереміз. Біз олардың әділетсіз кемсітушілікті жою, балалар мен мәжбүрлі еңбекті жою және қоршаған ортаны сақтау сияқты салаларды қоса алғанда, әлеуметтік жауапкершілік тәжірибесін енгізуіне тиісті назар аударамыз.
(3) Біз сатып алу мәмілелерінде жеткізушілердің жеке пайдасын қабылдамаймыз.

2.3. Клиенттермен қарым-қатынас

(1) Біз тиісті заңдар мен стандарттарды сақтай отырып, сапа мен қауіпсіздікті қамтамасыз ете отырып, тұтынушыларымыздың қажеттіліктері мен талаптарына жауап беретін тауарлар мен қызметтерді ұсынамыз.
(2) Біз клиенттермен шынайы қарым-қатынас жасаймыз, клиенттердің ақаулары мен шағымдарына жедел және адал әрекет етеміз және оларды жою және қайталанудың алдын алу үшін себептерді анықтауға тырысамыз.

3. Адам құқықтарын құрметтеу

(1) Біз халықаралық деңгейде танылған адам құқықтары туралы түсінігімізге ықпал етеміз және біздің кәсіпкерлік қызметімізге қатысатындардың барлығының құқықтарын құрметтейміз және оларға нұқсан келтірмейміз.
(2) Біз адам құқықтарының ықтимал бұзылуын бағалаймыз және алдын аламыз. Мұндай бұзушылық болған жағдайда біз жағдайды түзету және түзету үшін дереу ішкі және сыртқы шараларды қолданамыз.
(3) Біз қызметкерлерді жалдау және өңдеу кезінде, сондай-ақ компанияның барлық басқа қызметі кезінде адамның жеке құқықтарын құрметтейтін боламыз. Біз жыныс, жыныстық бағдар, жас, ұлт, нәсіл, этникалық, идеология, наным-сенімдер, дін, әлеуметтік мәртебе, отбасының шығу тегі, ауру, мүгедектік сияқты белгілер бойынша жеке тұлғаның қадір-қасиетіне немесе кемсітушілікке нұқсан келтіретін ешқандай әрекет жасамаймыз.
(4) Біз жұмыскерлерді қолданыстағы заңдар мен ережелерге сәйкес жалдаймыз. Біз ең төменгі еңбекке қабілетті жасқа дейінгі балалар жұмыс істейтін балалар еңбегін немесе жұмысшылардың еркіне қайшы келетін мәжбүрлі еңбекті пайдаланбаймыз.
(5) Біз заңдарға, ережелерге және еңбек тәжірибесіне сәйкес көшбасшылық пен жұмысшылар арасындағы шынайы және сындарлы талқылау арқылы мәселелерді шешуге тырысамыз.

4. Жұмысшылардың күшті жақтары көрінетін жұмыс ортасын құру

(1) Денсаулық пен қауіпсіздіктің басымдықтары бәрінен бұрын, біз жұмысшылар мен жұмыс орындарының қауіпсіздігін қамтамасыз етуге тырысамыз. Сонымен қатар, біз жұмысшылардың физикалық денсаулығына және олардың отбасыларының әл-ауқатына ықпал етеміз.
(2) Біз икемді жұмыс стилін сақтаймыз және қызметкерлерге жетістік пен жеке өсу сезімін беретін жұмыс орындарын құру арқылы әртүрлі құндылықтарды құрметтейміз.
(3) Біз жұмысшыларға өз мүмкіндіктерін кеңейтуге және күшті жақтарын көрсетуге көмектесу үшін білім беру бағдарламаларына инвестиция саламыз. Басшылар өз қызметкерлерін олардың қабілеттерін дамыту үшін әділ және тиісті түрде қолдайды, бағыттайды және оқытады.

5. Ақпаратты басқару және коммуникация

(1) Біз дербес деректерді тиісті түрде басқару арқылы адам құқықтары мен қауіпсіздігін құрметтеуді қамтамасыз ету үшін ақпаратты этикалық өңдеуді дербес деректер туралы ережеміздің негізінде және оларды қорғау арқылы ілгерілететін боламыз.
(2) Біз жергілікті және халықаралық заңдар мен ережелерге, сондай-ақ ішкі ережелер мен саясаттарға сәйкес коммерциялық қызметімізге қатысты құпия ақпаратты тиісті түрде басқарамыз және қорғаймыз.
(3) Eurasian Machinery компаниясының әртүрлі мүдделі тараптарымен сенімді қарым-қатынасымызды сақтау және кеңейту үшін біз ақпаратты ашық және ашық түрде ашамыз, сондай-ақ диалог және басқа байланыс құралдары арқылы мүдделі тараптарға жауапкершілікпен жауап береміз.

6. Зияткерлік меншік пен брендті қорғау

(1) Біз өзіміздің зияткерлік меншігімізді қорғаймыз, үшінші тұлғалардың зияткерлік меншігін құрметтейміз және оларды бизнестің үздіксіз жұмыс істеуі үшін тиімді пайдаланамыз.
(2) Біз өзіміздің және басқалардың құпия ақпаратын маңыздылығы бойынша басқарамыз және оны мәртебесіне қарай өңдейміз және береміз.

7. Корпоративтік активтерді қамтамасыз ету

Біз барлық корпоративтік активтерімізді тек коммерциялық қызметке және басқа да тиісті мақсаттарға пайдаланамыз және олардың құндылығын қорғау үшін оларды дұрыс басқарамыз.

8. Дағдарысқа қарсы басқару

Біз жұмысшылардың қауіпсіздігін қамтамасыз ету және жер сілкінісі, су тасқыны, кибершабуылдар және терроризм сияқты апаттар мен қауіптер кезінде бизнестің үздіксіздігін қамтамасыз ету үшін бүкіл компания бойынша келісілген күш-жігер жұмсаймыз. 

9. Қызметкерлердің міндеттері

Қызметкерлер Мінез-құлық кодексін сақтауға міндеттенеді. Егер олар қандай да бір орынсыз қызмет туралы білсе, олар дереу тікелей басшысына хабарлауы немесе Заң департаментіне хабарласуы керек.

10. Лауазымды тұлғалардың міндеттері

Лауазымды тұлғалар корпоративтік мінез-құлық кодексіне сәйкес бастама көтеріп, корпоративтік этика мен заң негізінде бизнесті жүргізуге бар күшін салуы керек. Мінез-құлық кодекстері бұзылған жағдайда, лауазымды адамдар мұндай оқиғалардың қайталануын болдырмау үшін жедел түзету шараларын қабылдауы және іс-әрекеттер жасауы керек, сонымен бірге өздерін, сондай-ақ бұзушылыққа қатысы бар адамдарды қатаң тәртіпке салуы керек.

Этикалық дилеммаларды анықтау және шешу

Жұмыста жұрыс жауап жоқ және сіз қалай әрекет ету керектігін білмейтін жағдайлар болуы мүмкін. Бұл бөлім этикалық дилемма туындауы мүмкін жағдайларды анықтауға және негізделген этикалық шешім қабылдаудың жолын табуға көмектеседі.

Этикалық емес мінез-құлықты немесе этикалық дилемманы қалай анықтауға болады.

Өзіңізге келесі сұрақтарды қойыңыз:

  • Бұл әрекеттер заңды, әділ және адал болып табыла ма?
  • Осы жағдайдағы мінез-құлқымды кейіннен қалай бағалаймын?
  • Егер бұл туралы хабарланған болса, бұл жағдай қандай болар еді мен бұл жағдайды сотта түсіндіргенде өзімді қалай сезінер едім?
  • Егер менің отбасым мен достарым менің әрекеттерім туралы білсе, мен не сезінер едім?

Айналаңыздағы әңгімелерді тыңдаңыз. Егер сіз төмендегі сөз тіркестерін естісеңіз немесе айтсаңыз, сіз этикалық дилеммаға тап болуыңыз мүмкін:

  • "Бұл туралы ешкім білмейді.»
  • "Егер ол жасалса, оның қалай жасалғаны маңызды емес.»
  • "Мұны бәрі жасайды, демек жасауға болады.»
  • "Уайымдамаңыз, мұнда бәрі осылай жасайды.»
  • "Мен білгім келмейді.».

Сенім үлгісін пайдаланыңыз.

(1) Этикалық дилемма туралы ойлаңыз:

  • Дилемма неден туындайды?
  • Сіз оған қатысты барлық фактілерді білесіз бе?
  • Ол кімді қозғайды?

(2) Тиісті саясатты немесе процедураны оқыңыз:

  • Қабылданған құжаттарда бұл жағдайдың мінез-құлық принципі бар ма?
  • Тиісті саясаттар, процедуралар және/немесе заңдар қандай?

(3) Жағдайдың барлық қатысушылары үшін шешіміңіздің салдарын біліңіз:

  • Сізге, біздің бизнеске немесе басқа мүдделі тұлғаларға (мысалы, клиенттерге, жеткізушілерге, қоғамға) қандай қауіп төнуі мүмкін?
  • Бизнеске қандай әсер етуі мүмкін (мысалы, беделге, шығындарға, сапаға, жеткізілімге)?

(4) Нұсқаулар алу үшін басқа адамдармен сөйлесіңіз:

  • Қажет болса, тікелей басшыңызбен, әріптестеріңізбен немесе сарапшыңызбен (мысалы, Адам ресурстары департаменті, Заң департаменті, денсаулық сақтау, қауіпсіздік және қоршаған ортаны қорғау қызметі) сөйлесіңіз.

(5) Этикалық дилемманы шешу үшін әрекет етіңіз:

  • Салмақты шешім қабылдаңыз-бұл "дұрыс" және "бұрыс" арасында қарапайым таңдау немесе екі "дұрыс" нұсқаның арасында күрделі таңдау жасауға көмектеседі.
  • Шешіміңіздің нәтижелерін бағалаңыз. Мұның салдары қандай болды және бұл жағдай сізге не үйретті?

Кодекстің практикалық қолданылуы

Корпоративтік Кодекс Eurasian Machinery және оның еншілес компанияларының барлық лауазымды тұлғалары мен қызметкерлеріне қолданылады. Еншілес компаниялар барлық лауазымды тұлғалар мен қызметкерлердің Кодекстің ережелерін толық түсінуін қамтамасыз ете отырып, саясатты әзірлеу жиналысында Machinery корпоративтік мінез-құлық кодексін қабылдау немесе қайта қарау арқылы өздерінің мінез-құлық кодекстерін белгілеуі керек.

Компанияның барлық қызметкерлері осы Кодекспен танысуға тиіс. Жаңадан қабылданған қызметкерлердің Кодексімен танысуды Адам ресурстары департаменті жұмысқа орналасу кезінде қол қойғызып жүргізеді.

Кодекс ережелерін бұзу фактісі анықталған кезде әрбір қызметкер бұл туралы тікелей басшыға хабарлауға немесе Заң департаментіне жүгінуге міндетті.

Кодексті бұзу қолайсыз және еңбек шарты бұзылғанға дейін тәртіптік жазаны қамтуы мүмкін шараларға әкеп соғады.